ELEGANT DRESSES

22:45:00

Witajcie Kochane! Na zewnątrz coraz chłodniej, a zima i co z nią idzie w parze - piękny, świąteczny czas zbliżają się już wieeeelkimi krokami! Każda z nas na pewno zadała już sobie takie pytanie: Co włożę w Wigilię? / W czym pójdę na Sylwestra? Kobieta z reguły wie czego chce, dopóki nie stanie przed szafą. Nieprawdaż? :) Ale jeśli Wasze szafy pękają w szwach, a mimo to nie znajdziecie tam nic odpowiedniego, lecę Wam dziewczyny z pomocą i wrzucam kilka propozycji. Tym razem bardziej może i świątecznych. Ale być może, któreś z nich wpadną Wam w oko lub którymiś po prostu się zainspirujecie. Dlatego zapraszam Kochane do przeglądu sukienek. Dajcie proszę znać, która pozycja najbardziej przykuwa Waszą uwagę :* !


Sukienki, torebka - www.damulka.com   Okulary - H&M   Buty - Bershka

17 komentarze

  1. Pierwsza czaerwona sukienka do mnie przemówiła:)
    Lecę do tego sklep, może coś jeszcze mi się spodoba :))

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, zajęcia są genialne. Sukienki są genialne, buty najbardziej przykuły moją uwagę po tym jak ostatnio przeczytałam artykuł ze strony http://modaija.pl/top-5-butow-damskich-ktore-kazda-kobieta-powinna-posiadac/. Twoje buty prezentują się fenomenalnie. Bardzo ciekawie stylizacje, pozdrawiam cieplutko kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybieram 2,3 i 5 <3 cudeńka <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest cudowna, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :) ja kupiłam ostatnio na imprezę sylwestrową sukienkę na sosimply.pl i jetem z niej bardzo zadowolona. Ma super krój i leży idealnie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje sa bardzo ladne jednak pierwsza totalnie mnie porwala <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie sukienki bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukieneczki ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona sukienka z długim rękawem to hit!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie sukienki są cudowne!! Ostatnia jak dla mnie najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalnie wyglądasz, wszystkie sukienki na Tobie wyglądają świetnie;) Jednak moje serce skradła ostatnia propozycja, czarna sukieneczka. Wygląda wspaniale idealnie z nią w trafiłaś w mój styl. Kochana pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie.
    Klaudia z modnenewsy.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się te sukienki z wycięciami na rękawach, świetne są! :)
    Obserwuję bloga, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ta butelkowa zieleń cudowna :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza czerwona sukienka przecudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz wspaniale, wszystkie sukienki są piękne! Zachwycające :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna pierwsza stylizacja... Pozostałe też warte uwagi ale jednak moim zdaniem pierwsza robi najlepsza robotę :*

    OdpowiedzUsuń