MORELKOWA SPÓDNICZKA

19:50:00


Nie zawsze wszystko wychodzi nam tak jak tego chcemy. Mam taki okres w życiu, gdzie właśnie tak jest... Poniekąd dotyczy to też zdjęć-niestety dziś jakość nie powala. A ja jak coś robię lubię zrobić to najdokładniej jak potrafię. Dopiero wtedy i wtedy kiedy cała reszta odpowiada mi choć w 90% jestem zadowolona :). No, ale tłumaczę sobie, że dopiero raczkuję, więc musicie mi wybaczyć :). A teraz zostawiam Was z czarno-morelkowym zestawem, co powiecie?

Bluzka - wassyl.pl Szpilki - czasnabuty.pl Torebka - Mohito Spódniczka - sklep stacjonarny BB

15 komentarze

  1. Przepiękna stylizacja, na bluzeczkę sama bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor spódniczki :)
    http://nalkaa.blogspot.com/2016/07/wakacje-2016-zakynthos-7.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna spódnica!
    http://wingspring.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, piękna bluzka! :)
    Jesteś zadowolona z zakupów na stronie czasnabuty.pl?

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, zwiewna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, dziewczęcy look! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie i uniwersalnie:)
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, zdjęcia są śliczne, więc nie szukaj dziury w całym i bądź zadowolona :) bardzo podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń